بازاریابی-اینستاگرامی-بیمه

تبلیغات اینستاگرام بیمه

هم اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام جزو برترین پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی دنیا محسوب میشود و بسیار قدرتمند است به همین منظور بازاریابی آنلاین بیمه در اینستاگرام یک راه کار موثر خواهد بود

برای شروع یک بیزینس موفق در تبلیغات اینستاگرام بیمه باید چیکار کنم ؟

نکته :مهم ترین کار برای شروع بازار یابی آنلاین ابتدا طراحی سایت بیمه و سپس سایر موارد میباشد

طراحی سایت بیمه 

تبلیغات بیمه در اینستاگرام
تبلیغات بیمه در اینستاگرام

برای تبلیغات اینستاگرام بیمه

سعی کنید فالوورهای زیادی داشته باشد

عدد بزرگ نشان دهنده پر فالوور بودن یک صفحه نیست . بسیاری از پیج‌ها اقدام به خریدن فالوورهای فیک یا تقلبی می‌کنند. اگر به صفحه‌ای که فالوورهای فیک دارد تبلیغ بدهید، تبلیغ شما بازخورد خوبی نخواهد داشت چون اصلا دیده نمی‌شود. شما باید بتوانید تشخیص بدهید که آیا این عدد واقعی است یا خیر. فهمیدن این مسئله هم معمولا راحت است.

روش ساده یه شما یاد می‌دهم تا به هر صفحه‌ای که رفتید، اصلی و تقلبی بودن فالوورهای آن را تشخیص دهید.

بازاریابی-اینستاگرامی-بیمه

برای تبلیغات اینستاگرام بیمه

سعی کنید تبلیغ دراینستاگرام تخصصی باشد

اصلا فعالیت در یک زمینه خاص چه فایده‌ای برای ما و تبلیغ در اینستاگرام دارد؟ تخصصی بودن یک صفحه باعث افزایش فالوور اینستاگرام در آن صفحه می‌شود. اما نه یک افزایش فالوور معمولی…بلکه یک افزایش فالوور هدفمند! بگذارید خیلی ساده بگویم: صفحه تخصصی تبلیغات را هدفمند می‌کند. شما می‌فهمید که مخاطبان تبلیغتان در کدام صفحات متمرکز شده‌اند. مثلا وقتی یک صفحه در اینستاگرام فقط آموزش آشپزی می‌دهد و درباره غذاها توضیح می‌دهد، آدم‌هایی که طرفدار آشپزی هستند آن را فالو می‌کنند و همیشه پست‌هایش را می‌بینند. پس اگر شما یک رستوران تاسیس کرده‌اید یا سفارش ژله در منزلتان می‌گیرید، بهترین صفحه بزرگ در اینستاگرام برای تبلیغ شما همین صفحه آموزش آشپزی است. چرا؟ چون مخاطبین شما مشخص هستند و تبلیغ شما را دقیقا کسانی می‌بینند که آشپزی را دوست دارند.

چند نکته : مرحله اول به افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز دارید. چون زمانی که فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کنند، احتمال اینکه مشتری شما شوند بیشتر می‌شود. و برای افزایش فالوور در اینستاگرام هم راه‌های بسیاری وجود دارد. من در این مقاله راهی را به شما معرفی کرده‌ام که راحت است و بسیار پولساز.تازه به کار همه هم می‌آید. زیرا فالوورها به سمت شما سرازیر می‌شوند و اگر کارتان خوب باشید حسابی مشتری شما می‌شوند. همانطور که دیدید قیمت‌ تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرام اصلا بالا نیست.

اما واقعا خیلی مهم است که یک صفحه خوب و مناسب را برای تبلیغ استفاده کنید. در هر کسب و کاری که هستید و با هر میزان بودجه ای حتما برای شما صفحات بسیار مناسبی وجود دارند که می‌توانید از طریق آنها تبلیغ در اینستاگرام انجام دهید.در بهترین زمان ممکن پست بگذارید فالوورها چه زمان‌هایی فعال‌ترند؟ صبح؟ ظهر؟ شب؟ به فالوورهای شما بستگی دارد. شما خودتان باید این زمان را کشف کنید.

بعد از چیدن استراتژی و تقویم محتوا، باید شروع به تولید محتوا کنید. تولید محتوایی که کاربرها را به چالش بکشد و تعامل ایجاد کند. البته حواستان باشد که همه محتواها نباید جنبه تبلیغات داشته باشد. شما باید بین محتواهایی که درباره محصولتان است، محتواهای آموزشی هم تولید کنید.

تبلیغات-اینستاگرامی-برای-بیمه
تبلیغات-اینستاگرامی-برای-بیمه

اینستاگرام مارکتینگ برای بیمه چیست

شما از اینستاگرام استفاده کنید و با مخاطب‌ها و مشتری‌هایتان ارتباط برقرار کنید. به همین سادگی!! هدف شما از کسب و کاری که دارید چیست؟ افزایش فروش؟ آگاهی از برند؟ هرچیزی که هست، اینستاگرام رسیدن به آن را ساده‌تر می‌کند. چون تعداد کاربرهای اینستاگرام به قدری زیاد است که به بازار بزرگی از افراد دسترسی دارید. چه محصول و خدماتی قرار است ارائه دهید؟ شما باید دقیقا دسته بندی محصولات و خدماتتان را بدانید. همان اول راه مشخص کنید که اسم برند شما چیست؟ در چه حوزه‌ای کار می‌کنید؟ چه محصولاتی دارید؟ چه خدماتی ارائه می‌دهید؟ اگر خودتان را نشناسید، دو دسته بعدی را هم نمی‌توانید بشناسید.

برای تبلیغات اینستاگرام بیمه شما باید رقیب‌هایتان را بشناسید. یعنی کسانی که محصولات مشابه شما را می‌فروشند یا محصولاتشان می‌تواند جایگزینی برای محصولات شما باشد. این دو دسته جزو رقیب‌های شما هستند. حالا شما باید این‌ها را خوب تحلیل کنید. مثلا ببینید مشتری‌هایشان چه کسانی هستند؟ چه خدماتی ارائه می‌دهند؟ چقدر می‌فروشند؟ چقدر از وضعیت الانشان راضی هستند؟ برنامه‌هایشان برای آینده چیست؟ همه این‌ها به شما کمک می‌کند که وضعیت خودتان را ارزیابی کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. چون در نهایت باید از رقبا جلو بزنید. یعنی کاری کنید که مشتری‌ها محصولات شما را بخرند، نه رقیب!

تبلیغات در اینستاگرام بیمه
تبلیغات در اینستاگرام بیمه

تبلیغات اینستاگرام بیمه – آن‌ها را در kik یا تلگرام پیدا کنید

Kik اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی پیام‌هایتان را بدون داشتن شماره تلفن یا ایمیل طرف مقابل به او برسانید. این راهکار در تلگرام نیز عرضه شده است و می‌توانید با داشتن ID فرد او را در این برنامه پیدا و با او صحبت کرد. اگر می‌خواهید با اینستاگرامرها در ارتباط باشید، یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

چه مدت پست تبلیغاتی‌تان روی پیج قرار می‌گیرد؟

در تبلیغات اینستاگرام بیمه بر خلاف پست‌های ارسالی در وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها که به مدت طولانی یا برای همیشه در آن‌جا قرار می‌گیرند، اینستاگرامرها قوانین خاص‌تری برای تبلیغات در پی‌جویی کردن‌هایشان دارند و به شما خواهند گفت که برای مدت معینی پست تبلیغاتی شما را در پیج نگه خواهند داشت. تعرفه تبلیغاتی نیز به میزان زمان درخواستی شما بستگی خواهد داشت. به هر حال شما باید بدانید که تبلیغاتتان چند ساعت روی پیج قرار خواهد گرفت.

از اینستاگرامر مورد نظر درخواست کنید که تبلیغاتتان را در ساعت مخصوصی روی پیج قرار دهد که معمولا افراد بیشتری آن را ببینند (به عنوان مثال ساعات کاری یا نیمه‌های شب زمان مناسبی برای ارسال تبلیغات نیست).

ضمنا شما می‌توانید از اینستاگرامر موردنظر بخواهید که در بازه زمانی تعیین شده، چند بار تبلیغات شما را repost کند؛ این کار به معنای آن است که به عنوان مثال شما می‌خواهید آگهی‌تان به مدت دو ساعت روی پیج باشد ولی هر نیم ساعت یک‌بار پاک شده و مجددا روی پیج قرار بگیرد تا به اصطلاح آگهی‌تان هر نیم ساعت یک‌بار بالا بیاید. همچنین اطمینان حاصل کنید که فالوئرهای آن پیج همه ایرانی بوده و به اصطلاح فیک یا غیرواقعی نباشند.

آیا لینک ما را در بیو (Bio) خود قرار می‌دهید؟

اینستاگرامر به شما اجازه نمی‌دهد که در زیرنویس عکس‌هایتان از لینک استفاده کنید. تنها لینکی که می‌توانید در این رسانه اجتماعی استفاده کنید، ‌در محدوده بیوگرافی پروفایل اینستاگرام قرار دارد. برخی از اینستاگرامرها با قرار دادن آگهی‌تان در پیج‌شان به طور رایگان لینک سایت یا وبلاگ شما را نیز در بیو قرار می‌دهند اما برخی دیگر هزینه اضافی برای این کار دریافت می‌کنند. به‌هرحال اگر خواستید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که در زیرنویس تصویر تبلیغاتی‌تان این موضوع ذکر شود تا کاربران به راحتی بتوانند وارد سایت شما شوند.

روشهای-فروش-بیمه-در-اینستاگرام
روشهای-فروش-بیمه-در-اینستاگرام

با خرید تبلیغاتی طولانی‌مدت تخفیف بگیرید

قبل از اینکه برای تبلیغات اینستاگرام بیمه این مورد را شرح دهیم، بدانید که بهتر است قبل از خرید یک‌باره و طولانی‌مدت، پیج‌های مختلفی را امتحان کنید و هر کدام که بازدهی بیشتری داشت برای این کار انتخاب کنید. در ابتدا باید از اینستاگرامر بپرسید که هزینه یک پست برای مدت مشخص چقدر می‌شود. زمانی که قیمی دستتان آمد، از او بپرسید که آیا برای خرید هفتگی یا ماهیانه تخفیفی در نظر گرفته است یا خیر. بیشتر اینستاگرامرها این تخفیف را در نظر می‌گیرند و آگهی شما را یک روز در میان یا هفته‌ای چندبار به نمایش در می‌آورند.

در مورد دیگر آگهی‌دهندگان سوال کنید

شاید برایتان مهم باشد که چه برندهای دیگری با این اینستاگرامر کار می‌کنند. اگر در این‌باره سوال نکنید ممکن است روزی ببینید که آگهی شما بعد از آگهی رقیب اصلی‌تان قرار گرفته است!

قیمت‌ها به شدت متنوع است

تبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده است و هر فرد قیمت و تعرفه خاص خودش را دارد و این تعرفه‌ها به شکل چشم‌گیری با هم تفاوت دارند. حواستان باشد که در ازای چه خدماتی چه پولی می‌دهید.

انواع حساب‌های کاربری در اینستاگرام

حساب‌های مختلفی در اینستاگرام وجود دارد. شما اگر می‌خواهید خودتان تبلیغات اینستاگرامی خود را به عهده بگیرید، باید حواستان به موارد زیر باشد:

پیج‌های موضوعی: تبلیغات در این پیج‌ها معمولا از پیج‌های دیگر ارزان‌تر است. پیج‌های موضوعی بر روی موضوع خاصی متمرکز هستند و به شخص خاصی وابستگی ندارند. آن‌ها ممکن است فقط عکس‌هایی از حیوانات، طبیعت، عکس‌های کارتونی، جوک و لطیفه یا عکس‌های آموزشی ارسال کنند.

پیج‌های فروشگاهی: تعرفه تبلیغات در این پیج‌ها معمولا در حد وسط قیمت‌ها قرار دارد. تعداد فالوئر زیاد یکی از ویژگی‌های این پیج‌هاست و البته باید توجه داشته باشید که تعداد آگهی‌هایی که این اینستاگرامرها ارسال می‌کنند نیز زیاد است.

پیج‌های شخصی وبلاگ‌نویسان یا دیگر افراد مشهور: این‌گونه پیج‌ها اغلب بیشترین میزان قیمت را در میان اینستاگرامرها دارند. دلیل این موضوع نیز تاثیر زیاد این افراد روی کاربرانشان است به طوری که احتمالا تبلیغات در این پیج‌ها بازدهی بیشتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که معمولا این افراد آگهی کمی ارسال می‌کنند و تا خودشان از کیفیت کالای شما اطمینان نداشته باشند، آن را تبلیغ نخواهند کرد.

طراحی سایت بیمه

منبع: شبکه مجازی مشاغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =